Förstärkning till vårt kund-team

 

Vi i behöver förstärkning till webbshopen, närmare bestämt till vårt kund-team. Jobbet omfattar hantering av kundfrågor (via telefon, mail och chat) och orderadministration, såsom offerter, fakturering, planering och uppföljning av transport, samt planering och uppföljning av monteringsarbeten hos kund.

Vi söker dig som är noggrann och pålitlig i ditt arbete, kan uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift, har god datorvana (framför allt Office-paketet) samt känner dig bekväm med att jobba självständigt och gärna samtalar med kunder och externa partners. Erfarenhet inom kundtjänstarbete är ett plus. Kunskaper i engelska krävs också i viss utsträckning, alternativt är kunskaper i nederländska ett stort plus, men inget krav, då vi jobbar tillsammans med ett företag i Nederländerna.

Till en början är detta en halvtidstjänst, men beroende på dina kunskaper och intresse för till exempel digital marknadsföring och/eller logistik kan tjänstens omfattning snabbt komma att utökas.

Vi ser detta som en tjänst som kan utföras på distans, i enlighet med dina önskemål, men i början är tanken att vi sitter tillsammans så mycket som möjligt och jobbar. Just nu har vi ett hemmakontor i Finspång, men vi är i färd med att flytta vårt lager till Norrköping och kommer eventuellt att kunna erbjuda en kontorsplats på ett flexkontor i Norrköping om så önskas.

Hos oss erbjuds du en marknadsmässig månadslön efter erfarenhet, friskvårdsbidrag, telefon och sjukförsäkring. Vi är ett växande företag och vi vill att våra medarbetare får chansen att växa tillsammans med oss, därför ges möjligheter till utbildningar och kurser som du kan ha nytta av.

Om du är intresserad får du gärna höra av dig till oss med ditt CV samt ett kortare ansökningsbrev till admin@dahf.eu.