GLAZZ.se levererar din beställning hem till dörren. Via vår logistikpartner DC Syd har vi samarbete med flera olika svenska transportörer som sköter frakten hem till dig. Vilken transportör som kommer med just din beställning beror på flera faktorer, såsom leveransdatum och -plats, och avgörs från fall till fall. När transportören fått in leveransen från vår uppsamlingsdepå är det de som kontaktar dig med leveransinformationen och avtalar eventuell tid för leverans. Om du inte fått någon information från transportören är du välkommen att vända dig till oss på info@glazz.se med dina frågor. Tänk på att alltid uppge ditt ordernummer om du har frågor om en specifik leverans.

Leveranstiden varierar lite från produkt till produkt, eftersom alla produkter tillverkas på beställning. I de flesta fall är produktionstiden någonstans mellan 10 och 20 arbetsdagar. Med tillägg för leverans från Nederländerna hamnar den totala leveranstiden på ungefär 5 veckor efter att vi tagit emot och bekräftat din beställning samt processat betalningen.

GLAZZ® levererar gratis inom Sverige på beställningar för minst 10000kr. För beställningar för mindre än 10000kr tar vi ut en fraktkostnad. Fraktkostnaden står angiven på produkterna.

Det går bra att ändra leveransadressen upp till cirka tre veckor efter beställning, under förutsättning att du inte redan fått en leveransbekräftelse från oss. För att ändra adressen ska du skicka ett mail till info@glazz.se med den önskade adressen. Glöm inte att ange ditt ordernummer.

Måttbeställda produkter kan vi tyvärr inte ta tillbaka. Om du är osäker inför beställningen rekommenderar vi därför att du först beställer ett produktprov.

Om du av misstag skulle fått en produkt som du inte har beställt, ska vi självklart rätta till detta. Skicka då ett foto på produkten du tagit emot samt ditt ordernummer till info@glazz.se så hör vi av oss så snart som möjligt.